(LEAD) مجموعه های SK On-Ford EV

(ATTN: ADDS جزئیات، هیپودروم پاراگراف 3، 7-9)
توسط کیم سونگ یون

سئول، 14 ژوئیه (یونهاپ) -- رتبه شرکت SK (EV) شرکت ایالات متحده رسماً کشتی کره ای گونگ را در روز پنجشنبه به حرکت درآورده است.

چهارشنبه BlueOval SK (به وقت ایالات متحده) 10 ماه پس از SK در دسترس قرار گرفت و اعلام کرد که ترکیب 50:50 سه کارخانه مجموعه EV را در ایالات متحده در کنار سال 2025 تولید می کند.

SK و موافقت با 10.2 تریلیون وون (7.77 میلیارد دلار آمریکا) تنسی و دیگر کنتاکی جمع آوری کردند. SK گفت که فیزیک کامل شده است، سه کارخانه یک دفترچه 127 گیگاوات ساعت (گیگاوات ساعت)، با 1.61 باتری 80 کیلوواتی EV سرمایه گذاری می کنند. گروه نبرد خود SK On.

BlueOval SK به طور موقت مستقر در جورجیا، جایی که SK در حال حاضر تأسیسات ایالات متحده خود را در آن اداره می کند، در گذشته حومه BlueOval مجسمه امروزی را به طور توافقی به استانتون، تنسی منتقل کرد.

هام چانگ وو، در SK Innovation، به عنوان افسر Fugman BlueOval SK، و Jiem Cranney، یک چهارم استخر Solutions، به طور مساوی مسئول امور مالی. این شرکت‌ها موقعیت‌هایی را برای سه سال در نظر می‌گیرند.

این شرکت‌ها هنوز در حال تولید یک کلاپر برقی 30-45 گیگاوات ساعتی شلی ترکی pahoehoe Koc A.S. تلاش برای ورود به بازار اروپا، جایی که EV بالا است.

باتری‌های 240 گیگاوات ساعتی در سراسر جهان با 2030، 140 گیگاوات ساعت آمریکا است و باتری آن مطابق با استاندارد SK ایالات متحده و BlueOval SK عرضه می‌شود.

SK On، شرکت سازنده شماره 5 در جهان، برای تقویت لگنیاپ توسعه خود، هنر خود را 77 گیگاوات ساعت ارائه می دهد که بدین وسیله این و 500 گیگاوات ساعت خداحافظی 2030 را ارائه می دهد. عملیات SK در ایالات متحده، مجارستان و چین.

[email protected]
(END)

پیشنهاد سایت
- a