حامی راه اندازی ویکتوریا

ویکتوریا و شرکت در حال اجرای آزمایشی برای ویکتوریا سیکرت و مشتریان است که "The VS & Collective" نام دارد.
خریداران می توانند با استفاده از شارژ ویکتوریا به کارت، شرکت را قفل کنند.
این به مشتریان اجازه می دهد تا به روش برندهای مهار دوگانه پاداش دهد و "بهتر و مشتریان" را ارائه دهد.
VS & جلسه پاداش های بازدید، موارد انحصاری و ویژگی های مدرسه را ارائه می دهد.
به طور مشابه به اعضا اجازه می دهد در این راستا یک هدیه سالگرد ازدواج 10 دلاری، خریدهای آنلاین، انتشار دیافراگم و روزهای امتیاز ارائه دهند.
همانطور که مشتریان پاداش می‌دهند، امتیازات و امتیازات فرصت‌های Insider، All-Access و لایه‌ها را بازنشسته کنید.
معیارها شامل: خودی: خرج پیوستن.
All-Access: بدون قفل هزینه 300 دلار در سال.
VIP: 750 دلار بیشتر خرج کنید.
VS&Co انقلابی در "روابط مادام العمر مشتریان، به ارمغان آوردن فرصت هایی برای برندها و دیگران" است.
کریس روپ، افسر شخصیت فئون ویکتوریا و شرکت، گفت: «ویکتوریا و ما چندین دهه مشتریان و طرفدارانی داشتند.
سفر ما، ما این مشتریان بوده ایم و رویکرد اولیه خود را بر چه چیزی و نیاز متمرکز کرده ایم.
"VS & Cooperative دماغه این شرکت بوده است و ما در این سال به دنبال یادگیری های تکمیلی هستیم.
" پیش از اجرای این طرح در سال جاری، گروه نبرد 30 درصد ایالت‌های ویکتوریا و مشتریان را که عادت کرده بودند در مقابل ایالات متحده و آموخته‌ها فرستاد.

پیشنهاد سایت
- a