درخواست کره جنوبی بر "مسئولیت فوق العاده" تحریکات شورای امنیت سازمان ملل متحد.

یورک، 17 آوریل (یونهاپ) -- کره در سازمان ملل اعضای روز دوشنبه اجلاس سران سازمان ملل (UNSC) را "مسئولیت فوق العاده" نامیدند که در تحریکات کره دخالت می کند.

، هوانگ جون کوک، افسر خدمات خارجی در شورا، خطاب به این شورا گفت که پیونگ یانگ «اولین مورد» است که سلاح‌های منع گسترش (NPT) و سلاح‌ها و سیستم‌ها را زیر پا گذاشته است.

< p> تحریکات شمال شورای امنیت سازمان ملل متحد، اتحادیه اعتباری و حمایت آن از رژیم NPT را به عنوان "ترنسل حقیقت دوست و دوام" به همراه دارد.

"در این راستا، دولت های رژیم NPT، که با اعضای شورا، مسئولیت هماهنگ کنید.

NPT، کشورها - ایالات، روسیه، چین، بریتانیا و فرانسه - به نسبت کشورهای دارای سلاح هسته‌ای هستند.
پیونگ یانگ NPT 2003 را خارج کرد.

"حتی به چه قیمتی که ما اکنون، کره شمالی برنامه‌ها و برنامه‌های خود را می‌خرد، که هدف آن عملیات کامل پارک توپخانه، ثمربخشی تحریم‌های جامعه اقتصادی است.
" گفت، با اشاره به نام آن، کره خلق.

معجون 2022، پیونگ یانگ 80 موشک بالستیک پرتاب کرده است، آزمایشی که یک هفته موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد هواسونگ-18 را انجام داد.

شیشه و روسیه، جفت اعضای قدرتمند شورا، جلسات شورای امنیت را مختل کردند، تحریم‌های گاه به گاه کره، تحریکات آن.

این عکس، مطابق با اعدام محوری کره در 14 آوریل 2023، موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد هواسونگ-18 کره شمالی را نشان می دهد که در روزی که کیم جونگ اون کره ای را درخشید، آزمایش کرد.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

julesyi@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره شمالی می گوید «دفاع از خود»، مداخله شورای امنیت سازمان ملل را متهم می کند (LEAD) (مصاحبه یونهاپ) N.
K.
وزیر فرانسه: بیانیه‌های شتاب‌دهنده هسته‌ای عمیقا نگران‌کننده است یک مقام آمریکایی: مذاکرات بازنشستگی کره شمالی حل شد کره شمالی از ایالات متحده و سازمان ملل در رسیدگی به نقض حقوق و اقدامات تحریک آمیز انتقاد می کند

پیشنهاد سایت
- a