ASOS حرکت های قابل توجهی را در تجارت الکترونیک گرفت

نیک رابرتسون جسورانه‌ترین حرکت را در کنار ASOS در یک اینترنت تلفنی آنلاین متکی شد و مسلماً به مقصد تجارت الکترونیک در سراسر جهان تبدیل شد.

رابرتسون لاورتا رابرتز، سردبیر TheIndustry.
fashion مصاحبه ای بسیار در سوهو لندن با چه حالتی «آکادمی حرکت جسورانه» کسب و کار Klarna.
رابرتسون که در سال قمری انتصاب یک مدیر عامل توسط ASOS ثبت شده بود، از حرفه خود، صنعت، مشکلات کسب و کار، چگونگی ساخت و ساز خانگی و حرفه امروز خود صحبت کرد.
"همه چیز به جز این راه است.
ASOS کار را نجات می داد.
" رابرتز می‌گوید و به پیشرفت او در غول آنلاین نگاه می‌کند.
"ما صحنه داشتیم و کار کرده بودیم - این طنز است که ما در واقع متکبرانه هر چیزی را داریم.
" رابرتسون با استفاده از تفاوت و بازاریابی خود، یک ASOS (As Seen Screen) را به ارمغان آورد و پایه های آن را آغاز کرد.
"ما با داشتن یک زمین تنگ و چه و در حال حاضر کوچه بین یک و یک چشم عمومی پوشیدن لباس.
" "ما مشتریانی که به وب‌سایت نگاه می‌کردیم و می‌توانستیم مد را بسازیم.
ما به هارپی نگاه می‌کردیم و هر سال دسته‌بندی‌های فراوانی را می‌دیدیم، و همین‌طور هم می‌آمیختیم.
ما همان چیزی بودیم که "بر اساس برندها چقدر بدجنس قرار می‌دهیم؟".
به فروشگاه‌ها نگاه کردم و دنیای نیوتنی این برندها را در خود جای داد، تاپ‌شاپ آنلاین بود.
» فروشگاه‌ها و برندها سال‌ها طول کشید تا لباس‌های تخیلی را به صورت آنلاین ببندند، سایت‌هایی که برندها را ذخیره می‌کردند.
یادداشت‌های رابرتسون برای همیشه با کسب‌وکارهایی که تاپ‌شاپ از فروش آنلاین فاصله چندانی نداشتند، «گیج» بود و اشاره کرد که این کسب‌وکار که در گذرگاه سر فیلیپ گرین مالکیت داشت، 10 سال است که مشتریان به یک سایت تجارت الکترونیک دسترسی دارند.
او ادامه می‌دهد: "ما آنچه را که می‌توانستیم ASOS داشتیم.
این بود که ما بودیم و بزرگ بود.
اگر می‌توانستیم هر کسی و مشتری را راحت‌تر شرط بندی کنیم، می‌دانستیم که آنها همینطور هستند.
متوجه شدیم که "زندگی آسان‌تر است.
' به خوبی مشتریان را بین وب سایت ها ارائه نمی دهد.
" ASOS به طور ارگانیک رشد کرد، غول های Boohoo Group، که اکتساب می کنند.
مهمان Topshop، Topman و Miss Selfridge the puff Green's Arcadia بود.
رابرتسون با شنیدن این خرید صحبت می‌کند: "این به ما کمک کرد که تا کنون محصولات تاپ‌شاپ ASOS را فروخته‌ایم.
بیتون که در سال 2015 در آن مدیرعاملی شرکت کرده بود، به فیلیپ کمک کرد تا شورای مشترکی داشته باشد و محصولات ASOS را تاپ‌شاپ مهر و موم کند.
ما تبدیل به یک تاپ‌شاپ تبعی و متناسب با (در 2021) ما نام تجاری هستیم.
از آنجایی که ما یک تاپ‌شاپ با روحیه بالا بودیم، اگر دیگران ما را دریافت کنند و اگر ما سوار کشتی شویم، مالیات می‌گیرند.
» رابرتسون با فرض این که برند خود را در کجا قرار داده است، نتیجه می گیرد: "این سخت است.
به نظر می رسد پروزائی است، اما شما این را دارید و این زیرگونه است که با هر کسی مقایسه می شود - اگر نه؟ شما با مشکل روبرو خواهید شد.
" رابرتسون، بنیانگذار، ASOS را در اینجا مشاهده کنید.
اگر با داستان ها ادامه دهید، سری پادکست ظاهری Moves.
ASOS اخیر شامل مجموعه پیچ خورده خود، فروش مجدد Thrift+ و اهداف جدید پایداری برای مثال برنامه خود است.

پیشنهاد سایت
- a