لیزر تیتانیوم بهتر است یا الکساندرایت نابلکس؟

🔻 لیزر الکساندرایت با طول موج بالا بازدهی بالایی برای حذف موهای زائد روی لحات نوع ۱ تا ۴ در مقیاس فیتزپاتریک دارد. هرچه طول موج کوتاه‌تر باشد اثر آن روی پوست‌های روشن‌تر بیشتر از پوست‌های تیره است و هرچه قطر لکه بزرگتر باشد مانند لیزر نابلکس که زیادترین ضخامت لکه حدود ۱۶ میلیمتر را دارد؛ موی زائد سطح وسیع‌تری از بدن در مدت کوتاهتری از بین می‌رود.

به همین علت لیزر نابلکس به‌قصد حذف موهای زائد نواحی وسیع تن مانند کمر یا پاها بهتر از تیتانیوم است. چون در حال حاضر لیزر الکساندرایت نابلکس تنها دستگاهی است که گواهی‌نامه FDA را با هدف حذف موهای زائد دارد؛ اکثر پزشکان متخصص از این دستگاه استفاده می‌کنند. درمان با لیزر الکساندرایت نابلکس با توجه به رنگ مو و فام پوست می‌تواند به طور قابل‌توجهی به کاهش موهای زائد کمک کند.

🔻 دلیل عملکرد بهتر لیزر نابلکس نسبت به لیزر سوپر تیتانیوم می‌تواند ضخامت لکه بزرگتر آن (حدود ۱۶ میلی متر) باشد که در کنار استفاده از تجهیزاتی عدیل تنظیم قدرت، تناوب پالس‌ها و تجهیزات سیستم‌های خنک کننده به راندمان هرچه بهتر این دستگاه لیزر مو کمک میکند.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم | خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت -- سال 1400

لیزر پاها یکی از قسمت هایی از بدن هست که هم اقایان و هم خانم های بیشترین تقاضا برای این ناحیه را دارند با لیزر تیتانیوم با سرعت شات بالا و بدون درد این ناحیه را میتوان لیزر نمود.

خیلی از افراد داشتن مو در زیر بغل و بازوها را زیاد سخت و مزاحم میدونند ، مخصوصا در زمان تابستان این اشکال دو آنقدر میشود و تماما ارزویشان  لیزر مو در این قسمت از بدن می باشد ، با لیزر مو در بازو و همچنین زیر پهلو هم نیاز به اصلاح مجدد مو در آن ناحیه نمی باشد.

بیشتر اقایان تجربه مو بر روی کمر و ناحیه قفسه سینه رو دارند و در تابستان زیادترین زحمت را تحمل میکنند و دوست دارند این ناحیه را لیزر نمایند، با دستگاه لیزر تیتانیوم به راحتی میتوان موهای زائد عذار سینه و کمر را لیزر کرده و با بدنی صاف و نرم اسوده زندگی نمایند.

دستگاه لیزر تیتانیوم رولی | ارزانترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم -

زمانی که به نشان معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم می‌رویم، لازم است تا به تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه نیز توجه فرض را داشته باشید. تکنولوژی‌های به مشغله رفته در هر محصول، خود به تنهایی می‌تواند موجب به وجود آمدن ویژگی‌ها و مزایای اصلی آن بر شود. این سوژه درباره دستگاه لیزر تیتانیوم ایضاً صادق است. از همین رو در این بخش به نشان اصلی‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه لیزر تیتانیوم رفته‌ایم تا با شناخت قرابت به آن‌ها بتوانید کاربرد بهتری را از این دستگاه داشته باشید.

دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از سه طول موج مختلف، قابلیت این را دارد که به راحتی انواع و انواع موهای مختلف بدن را از بین ببرد. با استفاده از طول موج‌های سه گانه این دستگاه، قابلیت استفاده از دستگاه بر روی انواع پوست‌ها با رنگدانه‌های مختلف وجود دارد. به این ترتیب می‌توان دستگاه لیزر تیتانیوم را به دیباچه یکی از دستگاه‌های مناسب به‌علت تمامی انواع پوست و انواع مو دانست که قابلیت تنظیم و استفاده را برای هر سنخ پوست و مویی به رفاه دارد. به وسیله این دستگاه، هیچگونه محدودیت و مشکلی برای لیزر موهای زائد نخواهید داشت و می‌توانید انواع موهای مختلف را به این وسیله از آشکار ببرید.

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۱ | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- فوق العاده

پیشنهاد سایت
- a