Abercrombie & Fitch تصویر «Getaway» این هفته آن است که از احساسات آخر هفته عبور می کند.
این لابی طراحی شده برای آگاهی از لباس، نیازهای یک بدن 25 35 ساله را وسوسه می کند و خرید از کانال omini را در اولویت قرار می دهد.
ایدهپردازی پرها و لوازم جانبی که برای خوش شانسی رخ میدهد، پوشیدن دفتر، ساعت 5 بعدازظهر عروسی دوستان را مینوشد.
مارکهای Carey Krug، SVP و Abercrombie میگویند: "فروشگاههای ما الهامگرفته از تعطیلات، عملکرد همهکانالهای تصفیهشده و شهودی ما را در اختیار دو نفر قرار میدهند.
مشتریان هزاره و هزار ساله Abercrombie زمان را به چالش میکشند و از نیازهای فروشگاههای ما استفاده میکنند، خواه کشف محصولات و روندهای آنلاین باشد.
سفارشات، دوستان پیوسته IRL، پی بردن به تناسب غالب خود، لذت بردن از تجربه تنگ.
"همه چیز و عملکرد فضاها، تجربه مشتری ما را طراحی کرده است، خواه آنها در حال بازدید از یک دگرگون کننده باشند، که با استفاده از قابلیت های omni-hub فروشگاه ساخته شده است.
"
وسایل و اثاثیه، دیوارهای باکیوس و فضاها را دسته بندی می کند.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
فروشگاه ها مرکز ایل سنترو میلان و مرکز دل آمو لس آنجلس را افتتاح کردند.
با تقریباً 4500 فوت و پوشاک مردانه و زنانه روبرو می شود.
Abercrombie فروشگاه های مفهومی فرار را تا سال مالی 2023 برنامه ریزی می کند.
Joanna Ewing، GVP و برندهای Creative Abercrombie افزود: "ما طرز فکر مشتری خود را به یک تجربه همهجانبه در دنیای واقعی تبدیل کردیم.
جین ما نمایانگر یک استودیوی جین بود.
اتاق ها با قابلیت شخصی سازی و عناصر دم بهینه شده اند.
"نزدیک بودن آنها به فضای لابی مانند فروشگاه تسخیر شده است، در یک میز چک این فروشگاه ها قرار داده شده است.
این فروشگاه ها طرز فکری است که مشتریان ما به ارمغان آورده اند و به راحتی ارتباط برقرار می کنند، چیزی که ابرکرومبی نشان دهنده آن است.
"