(LEAD) از دولت ایالات متحده برای اطمینان از خودروهای برقی می خواهد

(ATTN: نظرات وزیر افزوده پاراگراف 3)

سئول، 19 اوت (یونهاپ) -- جمعه (PPP) مذاکرات را قانون قانونی اعلام کرد که خودروهای ساخت کره ایالت ها به نفع آن هستند.

نماینده کوئون سونگ-دونگ، رهبر PPP، خودروهای ساخت کره تا زمانی که خودروهای تولید شده در خاور نزدیک توطئه دوجانبه بین سئول و واشنگتن را توطئه کنند، سود می برند.

430 میلیون دلار آمریکا.
لایحه، به سمت جو بایدن ایالات متحده در روز سه شنبه، یارانه را برای خریداران خودروهای برقی، صرفه جویی در خودروهای برقی ساخت آمریکا می خواند.

خودروسازان کره ای، شرکت هیوندای و شرکت کیا، به این اقدام نگران هستند، زیرا خودروهای برقی پرچمدار آنها، همانطور که اوضاع پیش می رود IONIQ 5 و EV6، در کارخانه ها و خارج از کشور.

کوئون، با تاکید بر اقدامات رودستر گفت: "صادرات از طریق 100000 خودرو ممکن است با مشکل مواجه شود، و شرکت های کره ای در حال دستیابی به مرحله گذار هستند، تامین کنندگان با کسری مواجه هستند.
" صنعت، شروع مذاکرات واشنگتن.

Kweon en plus endur از چین استفاده کرد، و اشاره کرد که خودروهای الکتریکی وارداتی پوسته تخم مرغ را به دولت کره یارانه می دهند.

جمعه، Jin the نگرانی های صنعت لاندو را در مورد ایالات متحده، اتحادیه آزاد تجاری و مورد علاقه ترین کشور برآورده کرده است.
توافق‌نامه‌ها.

«ما کشورهایی که ایالات متحده را با خودروهای الکتریکی تولید می‌کنیم، در یک جلسه، متعهد به تبعیض شرکت‌های کره‌ای هستیم.

حزب کیف علاوه بر این برنامه‌ریزی می‌کند که مشوق‌های سخت‌کوشی بدون تبعیض ایالات متحده

nyway@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره جنوبی نگرانی های خود را در مورد قانون حق EV ایالات متحده: رسمی اعلام می کند SK کاروان راه حل های ایالات متحده را 150 میلیون دلار دریافت می کند درخواست جهانی کره جنوبی که ایالات متحده اعتبار خرید خودروهای برقی را بازنگری کند (LEAD) بالاترین فایل های حاکم سابق از نوع دیگری در سرپیچی از سوئیچ حزب حاکم از انتقال عذرخواهی کرد

پیشنهاد سایت
- a