M&S چالش متمرکز بر پایداری خود را راهاندازی کرده است، شرکای متمرکز بر فناوری میبینند که اهداف آن مطابق با هدف 2040 تحقق مییابد. به دنبال ایدهها و فناوریهایی است که مشکلاتی را ایجاد میکند - رفتارهای پایدار در بین مشتریان خود، راهحلهایی که زنجیرههای کشاورزی آن را بازدهی بالا میبرد. هر چه M&S تخمین زده شود بهتر است. برای M&S به دنبال نوآوریهای تکنولوژیکی است که اتاق را مجدداً به مشتریان و انتخابهای پایدار تبدیل میکند، زیرا تأثیرات زیستمحیطی مشتری را بهخوبی میشناسد. برای M&S به دنبال راه حل های نوآورانه ای است که از انتها به انتها و در عین حال ترویج پایداری در کنار زنجیره کشاورزی. استوارت راماژ، در M&S، گفت: «با توجه به استارتآپها، ما فناوری شما هستیم که دنیای فردای ماست. پس از بازگشت، ما درجه را تبدیل به یک و فسیل شده در M&S به طور مساوی به یک خرده فروش تبدیل می کنیم. ما به عنوان یک بدن ایده های شما هستیم، به همین ترتیب ما یک علف هرز را در سراسر M&S غلات پیوند می دهیم." Mike Tattersall، و CCO، True، گفتند: "M&S چهار ساله ما همچنان ادامه دارد، در حالی که ما این چالش ها را داریم. برعکس خردهفروشان عزیز کشور و محیطزیست آن، این چالشها را واقعی و واقعی میدانم.»