نوشته کیم بورام
سئول، 25 اکتبر (یونهاپ) -- LG Uplus Corp، سومین اپراتور بزرگ کره ای، سه شنبه از خدمات ساختگی (AI) خود با چه حالتی در درازمدت خود رونمایی کرد.
مخابرات به یک ارائهدهنده تبدیل میشود.
بر اساس LG Uplus، برند هوش مصنوعی آن، "ixi"، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، پیشبینیهای ورزشی، مراکز فراخوانی، معاملات و توصیههای خوب ارائه میدهد.
طرفداران ورزش در قفسه سینه قیف سال 2022 در پلتفرم "SPORKI" شرکت، تماسهای تلفنی و حسابداری از فوتبالیستهای تلنگر پاپیه ماشه (AICC) و صاحبان فروشگاههای مادر و پاپ، اوج میگیرند.
AICC همه چیز را تحمل میکند.
شامل تکپلیر LG Uplus است که به چه روشی هوش مصنوعی a را به متن تبدیل میکند، آن را تجزیه و تحلیل میکند و به دنبال پاسخ ملکه میگردد.
مجموعههای تلویزیونی، فیلمها و نمایشهای تلویزیونی مشتریان LG Uplus مبتنی بر اولویتها و سوابق مشاهده آنها هستند.
H وانگ کیو بیول، زبان ماشین لیژ این شرکت (CDO).
«ما به خدمات مشتری خود اشاره میکنیم.
»
ماه، UL Uplus برنامههای خود را اعلام کرد که حرکت صعودی خود را ارائه میکند و خدماتی را در چهار رکن متمرکز بر موضوعات سبک زندگی، سرگرمی، فرزندپروری و 3.
0 ارائه میکند.
غیر مخابراتی آن ارزش اسمی 40 درصد از فروش خود را بر اساس سال 2027 ترکیب می کند.
brk@yna.
co.
kr
(END)