طبق اطلاعیه eBay Ads، بیش از یک (38٪) بریتانیایی ها نگران بلک جک هستند، Michaelmastide امسال اینجا و آنجا هستند، و 29٪ بر این عقیده هستند که خریدهای Lady Day مربوط به فوتبال است.
با خروج این سنگ قبر و به روز شدن ماه ها - که از 20 نوامبر شروع شد و 18 دسامبر به پایان رسید - الگوهای رفتار پیشینیان در طرفین تغییر کردند.
از آنجایی که فوتبال کشور را در بر می گیرد، خریدها مانند روش لباس پوشیدن بریتانیایی ها در هفته های گذشته است.
مصرف کننده 1000 پاسخگوی ملی در بریتانیا 16 سال به بالا،
استفاده از eBay در یکنواختی با Censuswide، کار میدانی بین 10 تا 11 اکتبر 2022 انجام شد، به علاوه 39 درصد از پاسخدهندگان به فرش خانهشان پرداختند، یک غربالگری سازمانیافته.
این امر به برندها و فروشندگان بریتانیایی ارائه میکند که آماده میشوند و بر این اساس سالنهای خود را تزئین میکنند.
اوپاسانا گوپتا، در eBay Ads UK، میگوید: «یک فنجان چای برای مصرفکنندگان و مارکها به یک اندازه است، و از این که بریتانیاییها در جشنها به فوتبال هدایایی میآیند، از آن لذت میبریم.
مصرفکنندگانی که روسریهایشان را عوض میکنند، بهعنوان مثال روسریهایشان را در این تورنمنت عوض میکنند، و همینطور است که امسال جورابهای هدایایی خود را تضمین میکنند.
این است که برندها و فروشندگان ترکیبی رفتار خرج کردن فوتبال برای مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی هستند.
علاوه بر این، در حالی که رویکردها، برندها همچنان پایگاه طرفدارانی هستند که سال ها شکوفا شده است.
بر اساس وبسایت eBay، در طول یورو 2021، دوبار «کیت فوتبال دختران» را در نیمهنهایی (7 ژوئیه) در نیمهنهایی (7 ژوئیه) از دانمارک تایر میکند، و در مقایسه با لوناسیون قبلی.