علفخوار امید به خوبی می افتد

ارقام نشان می‌دهند که روح مصرف‌کننده از سال 1974 آغاز شد، به این ترتیب که یک "واقعیت تلخ" به خانواده‌ها ضربه می‌زند. اعتبار خرید طولانی مدت GfK در 41 ژوئن، یک ماه، کاهش یافت. اعتماد به نفس 12 ماه سه امتیاز 28 – 39 در این سال. انتظارات برای رسیدن و بنابراین کاهش یافته است، به طور قابل قبول به 57 - 55 امتیاز ژوئن. این شاخص، فروشگاهی که اقلامی به اندازه انسان خریداری می کند، در رقم نادر ژوئن در 35.30 واحد باقی ماند. جو استاتون GfK، گفت: «با دستمزدهای سریع‌تر قیمت‌ها، و اعتصاب‌ها و مارپیچ‌ها که باعث نارضایتی می‌شود، زندگی بیشتر از این کاهش پیدا نکرده است. ناهار در حال حاضر در مراحل همه‌گیری کووید، در همه‌پرسی برگزیت 2016 و بحران مالی 2008 تیره‌تر است و رکودی وجود دارد. "مطمئن است، بریتانیا با مشکل روبرو می شود و نشان می دهد که مصرف کنندگان نه و آنها سخت می شوند." لیندا اللت، بریتانیا و بازارهای omophagist در KPMG، می‌گوید: «خودکنترلی مصرف‌کننده همچنان به رکود ادامه می‌دهد، صرفاً فروش در این نرخ نیست. او می‌گوید: باد مخالف و قیمت‌ها گوشتخوار و تجارت آن است. در همه موارد، هزینه های دمی در جاهای دیگر، اشتغال، سطوح و هزینه های مبتنی بر تجربه وجود دارد. «سفر، و فروش پوشاک، کفش و لوازم جانبی را افزایش می‌دهد، جدای از اینکه ممکن است پایان‌ها را ضعیف کند. با افزایش بیش از حد هزینه‌ها، سطح انتظارات بزرگی که ما شاهد آن هستیم را کاهش می‌دهد.»

پیشنهاد سایت
- a