تقریباً دو سوم خریداران پنطیکاست به همین دلیل در سال، هزینه های زندگی را تحت فشار قرار دادند.
طبق انجمن سهامی نیلسن آیکیو، حدود 63 درصد از خانوادههای بریتانیا، هدایایی و پس از این مد، بودجه سال 2021 را ادامه میدهند.
تقریباً سه نفر از 10 نفر (27٪) تصور می کنند که این دسته بندی ها را در این بخش و 10٪ خریداران در کریسمس امسال خرج می کنند.
این یولد سال است.
27 درصد این دستهبندیها را این دستهبندی میکنند و 10 درصد خریداران برای کریسمس عرضه میکنند.
بیشتر (54٪) از 1000 مورد بررسی در سپتامبر که جنبه های تعطیلات Whitweek و همچنین جشن گرفتن و دوستان مهم است.
آلوین ونتر، بازرگانی که در NielsenIQ بازی میکند، میگوید: «در مطالعهی نوئل خود، دیدیم که بریتانیا چگونه مصرفکنندگانی دارد.
نه سنت ها و هدایا و غذاها.
«در آن زمان، بخشی از مردم کاهش یافته است.
مصرف کنندگان تحت تأثیر قرار می گیرند، بنابراین، بودجه آنها مطابق با و پیشنهادات بنیسون چگونه است.
"
بر اساس ارقام، خرده فروشان بریتانیا در روز دوشنبه عید پاک به جز پایین تر از سطح قبل از همه گیری، فروش دارند.