دانلود فیلم مجبوریم - دانلود فیلم مجبوریم از فیلیمو

درباره خلاصه حکایت فیلم سینمایی مجبوریم باید بگوییم که شنیده‌ها افسانه از آن دارد که مجبوریم درباره دختری کم سن و سال است که رحم خود را اجاره می‌دهد و از این طریق گذران زیست می‌کند

فیلم سینمایی مجبوریم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان پس از 4 واحد زمان ( سرانجام اکران شد. این فیلم محصول سال 1397 است و هنرمندانی زیرا فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان و پارسا پیروزفر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم ایرانی مجبوریم درحق دختری کارتن‌خواب با بازی پردیس احمدیه است.

فیلم سینمایی مجبوریم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان پس از 4 سال بالاخره اکران شد. این فیلم محصول سال 1397 است و هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان و پارسا پیروزفر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم فارسی مجبوریم درباره دختری کارتن‌خواب با لعب پردیس احمدیه است.

درباره خلاصه داستان فیلم سینمایی باید بگوییم که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مجبوریم درباره عذرت کم سن و سال است که رحم ذات را اجاره می‌دهد و از این طریق گذران زندگی می‌کند تا اینکه اتفاقات و حوادثی این دخترک را در کنار یک وکیل و پشتیوان اجتماعی نهاد می‌دهد. فیلم درمیشیان یکی از رگه جنجالی تاچند سال اخیر است و به همین دلیل از جشنواره فیلم سحر کنار گذاشته شد. این درحالیست که کسانی که فیلم را دیده‌اند معتقد بودند برخی بازیگران همچون پردیس احمدیه و فاطمه معتمدآریا شانس سیمرغ داشتند و مقدار جوایز فیلم را می‌توانستند بالا ببرند.

فیلم مجبوریم

فیلم مجبوریم در یوتیوب | بهترین دانلود فیلم مجبوریم فیلم مجبوریم -

بازیگران این فیلم عبارتند از :فاطمه معتمدآریا،نگار جواهریان،پارسا پیروزفر،بهمن فرمان آرا،پردیس احمدیه،مجتبی پیرزاده،بابک کریمی ،همایون ارشادی، پریوش نظریه،رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی و ژاله علو

‏‎‏‎بهمن‌فرمان ‌آرا به بهانه بازی در فیلم «مجبوریم» تازه‌ترین ساخته رضادُرمیشیان گفت: وقتی «مجبوریم» را نگاه می‌کنید،متوجه نگرش تازه و متفاوت فیلم‌سازش می‌شوید.درمیشیان خاستنگاه مدنی متفاوتی دارد، اما تماشا اجتماعی‌اش بسیار درگیرکننده و تکان‌دهنده است.وقتی «لانتوری» را نگاه می‌کردم این موضوع برایم پررنگ‌تر شد و نگاهش برایم جالب بود که حتی زمانی که می‌خواهند یک نفر را که انجام‌دهنده اسیدپاشی شده،مجازات و عدالت را رعایت کنند،باز می‌بینیم که همین عدالت ناخوشایند اجرا می‌شود. رضا درمیشیان سن زیادی ندارد،اما به دنبال چنین موضوعاتی است و این مسائل دقیقا برشی از اجتماعی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

کانون وکلای دادگستری گیلان با اهدای لوح تقدیری از رضا دُرمیشیان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «مجبوریم» قدردانی کرد.

طی مدت اخیر ارائه برخی فیلم‌ها در برخی استان‌ها با محدودیت مواجه شده است. علاوه بر این مجید اسماعیلی ریس موزه سینما هم مدتی است بر اصل سلیقه شخصی خود از اکران فیلم‌های چون «مجبوریم»، «علفزار» و… در سینماهای موزه جلوگیری کرده است.

فیلم مجبوریم از آپارات | بهترین مجبوریم (۱۳۹۷) -

این فیلم پس از سه سال تحمل کش‌وقوس‌های فراوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در سینماهای سراسر سرزمین اکران شد.

سپس به عنوان فیلمنامه‌نویس، معاون کارگردان و برنامه‌ریز وارد عرصه سینمای شغلی شد و با کارگردانان مطرحی چون داریوش مهرجویی، علیرضا داودنژاد و فریدون جیرانی همکاری نمود.

او چندین فیلم مستند و قصیره داستانی ساخته‌است که از میان آن‌ها می‌توان به مستند دراز «جادوگر» (برنده جایزه بهترین وثیق انجمن منتقدان)، مستند «خانه خراب» (برنده جایزه بهترین مستند به خاطر نگاه هوشمندانه به مسائل شهری از دومین جشنواره فیلم بم)، «گریزه»، «کروات»، «پامنار»، «درخت آرزوها» اشاره کرد.

درمیشیان همچنین در کنار نگارش فیلمنامه، فعالیت حرفه‌ای خود در سینما را به عنوان مجری طرح و تهیه‌کننده دنباله داد و به آغاز تهیه‌کننده و مجری طرح در چندین فیلم از جمله فیلم‌های داریوش مهرجویی حضور داشته‌است.

رضا درمیشیان در سال ۱۳۹۰ نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «بغض» را ساخت. این فیلم در خاطرنشان از بخش آزمون جشنواره فیلم فجر سو گذاشته شد که در بیش از بیست جشنواره جهانی به نمایش درآمد و برنده جوایز متعددی از همه جایزه بهترین کارگردانی فیلم عنفوان و خلاقیت و استعداد درخشان از ششمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد.

پیشنهاد سایت
- a