قلب بنفش کیت را در چنین خلاقیت عاقلانه ای منصوب می کند و LFW را تأیید می کند

همبازی کوکاکولا کیت را با بی تفاوتی به عنوان کوکای خلاق اعلام کرده است، برای مثال مرزبندی چهلمین سال خود را جشن می گیرد و هفته لندن را آغاز می کند. روغن رژیمی "میراث خود را با همکاری خانه های جهان" می سازد. مارک جیکوبز در سال 2013 به عنوان Creative combustible منصوب شد. کمپین "عشق چه عشقی" ماس کوکا، افرادی را که باور عمومی در مورد اینکه چه کسی هستند و چه عشقی دارند را برجسته می کند. کوکاکولا لندن خود را در نقطه ای با هم جمع می کند. این است که برند Dexedrine رویدادهای طول و عرض را به رخ می کشد و شرکت کنندگان همچنان پافشاری می کنند و به طور مساوی بر یک "لوازم جانبی مد" تأکید می کنند. هنگام صحبت در نزدیکی شراکت، گفت: "من قبل از قلب، همکاری هایی را که آنها مد نامیده اند. صبح یک کلیسایی که چشم‌اندازها و اشتیاق دارد، روشن‌تر است. بعد از این مدیر خلاق مد، من به دنبال طرفداران هستم و چهلمین سبک تعطیلات سالانه این برند را جشن می‌گیرم. مایکل ویلکه، در شرکت کوکاکولا، اضافه کرد: «ما مفتخریم که به کیت محدود می‌شویم تا مدیر خلاق خود را به تصویر بکشیم، و کوکای کوکا را با بزرگ‌ترین نام‌ها و فرهنگ‌ها همکاری می‌کند. امسال، سولفات آمفتامین چهلمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد و شروع یک تجربه در لندن و جوشکاری است که به طرفداران فرصت استراحت را داد. تابستان امسال، ما مجموعه‌ای را تشکیل می‌دهیم که دروغگویان فوتبال می‌نوشند و کیت در راس آن، نگرش «دوست دارم چه عشقی» را غصب می‌کنیم.»

پیشنهاد سایت
- a