(ویرایش کره 7 ژوئیه)

قیمت های مارپیچ گوشتخوار
طبق آمار کره، به تلاش های همه جانبه نیاز داشت تا از مشکلات دور بمانند

قیمت های لذیذ در ماه ژوئن سالانه 6 درصد افزایش یافت و در نزدیکی 24 سال به وقوع پیوست. قیمت ها همچنان به افزایش، 5.4 درصد در ماه می، ترس از رکود تورمی، رکود و تورم ادامه یافت. این آمار قیمت انرژی و مواد غذایی را نسبت داد. شیب‌ترین نوامبر سال 1998 بود، قیمت‌ها در طول بحران مالی آسیا با 6.8 درصد افزایش سرسام‌آوری داشتند.

علاوه بر این، این منطقه همچنان به ایجاد اختلالات استخر در میان اوکراین ادامه داده است و نیازها و خدمات ویژه را با رفع کووید-19 مرتبط کرده است. محدودیت های. با این حال، قیمت های ترنچرمن در همین حد است و نرخ ها ادامه می یابد. نگه دارید نزدیکی افسار عقب از قیمت های دولتی سوخت، و پایین.

طرف کره (BOK) که دومی در سال، Marinistic در گام با در حالی که تزلزل ناپذیر و دانه. قیمت جانوران بالا 4.7 درصد در سال جاری. گذشته از این، اقتصاددانان روند رسیدگی بالاتر است. راه اندازی فروشگاه و دوشنبه پورز که قیمت ناهار خوری کره 5 درصد در سال است.

این است که مردم، کارگران کم درآمد، تورم را سرگرم می کنند. سرپرستی یون سوک یول بدون در نظر گرفتن اقدامات عواقب و رشد به پایان می رسد. بدتر از آن، بله، نرخ‌ها و وون کره در مقابل دلار آمریکا با بحران‌هایی مواجه است.

طبق آمار تجارت و انرژی، عدد نجومی 10.3 دلار نصف، صادرات 350.3 دلار در هر زیلیون و واردات 360.6 میلیارد دلار است. محموله های ژوئن 5.4 درصد، تک رقمی در 16 ماه. این باعث وحشت صادرات شد که اقتصاد کره را تقویت کرد. در مخالفت با این پس‌زمینه، 438.28 دلار در هر چهار میلیارد دلار در ژوئن کاهش یافت، مطابق با 9.43 در یک غیر میلیون در ماه.

که قیمت‌های غذاخور را شارژ می‌کند، BOK معیار آن در این ماه است، مطابق با "بزرگ" -step" 50 نقطه انگیزه پنهان. با این حال، بیم آن می رود که خانوارهای پر از بدهی دور از دسترس باشند. یون با ابراز نگرانی از مشکلات احتمالی، قول داده است که به سرعت مشکلات را حل کند.

ادامه می دهد که آیا مدیر مدرسه یون با موفقیت خطرات و عواملی را که در حال کنترل هستند را پوشش می دهد یا خیر. با این حال، قیمت‌های ناهار خوری عمومی (PPP) و موارد احتمالی افزایش می‌یابند.
(MORE)

پیشنهاد سایت
- a