کت و شلوار مردانه

یکی از نکات مهمی که در باید به آن دقت کنید، انتخاب سایز راست و متناسب با بدن شما است. 

 البته فراموش نکنید که قبل از انتخاب درست سایز، باید بدانید، کدامین مدل کت و شلوار های مردانه را برای خرید انتخاب کرده اید زیرا بسته به صنف و مدل کت و شلوار ها، سایزها تغییرات حقارت خواهند کرد.

از دیگر نکات حیاتی که باید به آن توجه داشت، استفاده قابل از پیراهن در پایین کت است. یقه ای که می پوشید با یقه کت در یک راستا باشد. همچنین آستین های کت بهتر است تا بالای مچ دست باشند.

اشکال را می‌توان به روش های متفاوتی سنخ بندی کرد. مثلا بر اساس موقعیت میتوان از در انواع مدل های کت شلوار اسپرت و کت و شلوار مجلسی و کت و شلوار رسمی نام برد که هر کدامین از این مدل ها برای فضا های خاصی مناسب اند و بهتر است شما با توجه به مکانی که قصد دارید کت شلوار را در آنجا بپوشید طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

خبر/ کت و شلوار شوگا از برند valentino

کت و شلوار صورتی ترانه علیدوستی کت و شلوار حریر

انتخاب کت و شلوار مردانه مناسب اندام شما

آغازین اصل در خرید کت و شلوار این است که شما کت و شلوار ی تعیین کنید که کاملا شکیل با بدنه شما باشد کت و شلوار باید دقیقا سایز شما باشد و نباید بلبله یا خیلی گشاد باشد در اثنا پوشیدن کت و شلوار به سه پیمانه اصلی کت توجه کنید یعنی سرشانه، قد کت و قد آستین. پیشنهاد میشود یک سایز بزرگ تر و یک سایز کوچیک تر از سایزی که فروشنده رخت به شما میدهد امتحان کنید تا در مورد سایز خویش قانع شوید.

اگر قد بلند و کم‌جثه هستید میتوانید از کت و شلوار های شش دگمه کاربرد کنید. اگر قد طولانی و درشت ریخت هستید میتوانید از کت و شلوار های یقه آرشال استفاده کنید. کت و شلوار های یقه آرشال به دلیل طراحی که در یقه دارند شما را باریک تر نشان میدهند. اگر شما لاغر و ریز نقش هستید از کت و شلوار های اسلیم فیت استفاده کنید تا شما را کشیده تر و دراز تر نشان بدهد.

کت و شلوار به ترکی | بهترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -

قبل از ست کردن یک دثار نیاز هست که این دثار اندازه شما باشد، نکاتی که به‌خاطر اندازه بودن کت و شلوار باید رعایت کنید رو می تونید در زیر مطالعه کنید: – در زمان خرید کت و شلوار از امتحان کردن یک سایز تنگ تر نترسید شاید خرید عمده کت و شلوار مردانه یک سایز محقر تر برای شما مناسب تر باشد. – در هنگام ابتیاع کت و شلوار عنفوان به این توجه داشته باشید که کت شما اندازه شما باشد و بعد از اون به اندازه بودن شلوار توجه کنید چون اندازه کردن شلوار از کت راحت تر هست. – کت و شلوار و جلیقه شما باید اندازه تنتان باشد و گشاد نباشد، در کت نباید زیادی حس راحتی داشته باشید و باید اندکی تنگی و سفتی در تن خود را حس کنید.

– سرشانه های کت باید اندازه شما باشد و از کت های شما آویزان نباشد، اگر می خواهید معطوف شوید که سرشانه کت شما اندازه شما هست یا صدقه‌رسان به دیوار تکیه دهید و توجه داشته باشید که سرشانه خودتون زودتر از سرشانه کت باید به دیوار برخورد کند. (نباید برآمدگی یا آژنگ چروک ایستادن به دلیل مجد سرشانه ها گونه کت ایجاد شود.)

پیشنهاد سایت
- a