دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه

اگر در پی جستجوی لینک قسمت 6 سریال سرگیجه و قسمت 2 رهایم کن جهت دانلود هستید به ادامه این مطلب مراجعه کنید. همچنین لینک دانلود قسمت هشتم سریال سقوط، قسم 48 آهو و قسمت 17 پوست شیر نیز در این برید گنجانده شده است. اعلام می کنیم که حداقل برای یک بار هم که شده از وبسایت معتبر و به روز شانه دانلود بازدید به عمل بیاورید، حتم داشته باشید که پشیمان نخواهید شد.

سریال سقوط – Soghoot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانوادگی آغاز به توزیع کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و زایش شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , مانا شریفی , حمید میمون نژاد, فرد آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت سوم دانلود قسمت۱ و ۲ و ۳

سریال سرگیجه ویکی پدیا | دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه -- سال 1400

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، راهنما حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوسه شیر بازی کرده اند!

نعیم که پانزده سال هلفدونی را به عشق دیدن دخترش یارا آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی محتشم می‌شود. این سریال که حکایت یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی نقل می کند در ژانر درام ملتهب مصنوع شده است.

گزارش رسول به مافوق خود در خصوص فرار دادن شادکامی از سوی مشکات باعث برکناری سلاح و اخراج او می شود. ساحل که در سگالش تقلای عقب‌نشینی است به پی راه چاره و گریزی است که بتواند از این اشکال راهی یابد،سکانسی بی اختتام هیجان انگیز و دلهره آور اما در نهایت با لو رفتن تفکر فرار و گلاویز گشتن با ساحل این قسمت نیز در اوج حساسیت و تنش بالای سریال به پایان می رسد.

دانلود سریال سرگیجه - سریال سرگیجه دانلود رایگان قسمت ۱ | بهترین دانلود سریال سرگیجه قسمت پنجم ۵ (قسمت ۵ سرگیجه) کامل با لینک مستقیم -

سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، سریالی در ژانر درام و رازآلود است. در این سریال پیمان (با بازی حامد بهداد) در اثر یک سوء‌تفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی‌فر) گلاویز می‌شود و گمان‌ها به این سمت می‌رود که شاید قاتل کامران، پیمان باشد. اما شرط زیر بار این اتهام نمی‌رود. با این حال ماجراهایی برای پیمان اتفاق می‌افتد که احتمال دارد به قیمت تمام شدن زندگی او باشد. اکنون در دسترس مخاطبان است.

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی از تاریخ دوشنبه ۲۶ دی ماه در پلتفرم نماوا به نمایش گذاشته شد. این سریال درام و رازآلود هر هفته دوشنبه ساعت ۸ شب در این پلتفرم به صورت اختصاصی پخش خواهد شد. سریال سرگیجه مناسب سنین بالای ۱۵ سال است و تاکنون توانسته ۹۶ درصد از تراضی مخاطبان رسانهٔ نماوا را از آن خود کند. عجالتاً در دسترس مخاطبان است.

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

پیشنهاد سایت
- a