Farfetch در فروشگاه نتایج Q3 را افزایش می دهد

Farfetch نتایج مالی خود را در 30 سپتامبر 2022، یک EBITDA 3.
4 پوندی (4.
1 میلیون دلار) دارد.
درآمد 1.
9% 497.
7 پوند (593.
4 میلیون دلار) بود که از طریق درآمد 1.
6% و 39.
7% در فروشگاه، همه از طریق درآمد 2.
1% افزایش یافت.
ناخالص 5.
7٪ 223.
6 پوند (266.
6 میلیون دلار) و 160 bps 44.
9٪، با بهبود بخش های بلوک.
ناخالص (GMV) 4.
9٪ کاهش یافت 811.
4 پوند (967.
4 میلیون دلار)، GMV 5٪ £ 660.
5 (787.
4 میلیون دلار).
این منعکس کننده بادهای مخالف پایدار در روسیه و سرزمین اصلی چین است، جایی که محدودیت های COVID-19 به تجارت ادامه دادند.
GMV در فروشگاه 35.
3% 26.
7 پوند (31.
9 میلیون دلار)، بازگشایی های مشارکتی فروشگاه های برندهای Guards در 12 ماه و فروشگاه ها.
خرده فروشان چند برند و شرکای امتیاز الکترونیکی Farfetch با 25% 4.
6 میلیون پوند (5.
5 میلیارد دلار) به فروش می رسد.
با این حال، اجرا معمولی 444 پوند (530 دلار)، نرخ ها و قیمت تنظیمی کاهش یافت، که به موجب آن سفارش بود.
الیوت جردن، مدیر مالی Farfetch، گفت: "نتایج ما Farfetch با موفقیت در محیط کلان، رشد و بهبود سرمایه گذاری سال به سال پیمایش می کند و مزایای مالی ابتکارات ما، پایگاه ویران ما را منطقی می کند، که ادامه دارد.
"در حالی که ما محیط فعلی جابجایی دی الکتریک را در نظر می گیریم، چشم انداز بلندمدت و مدولاسیون دامنه را در سال 2023 بی اهمیت به کار بردیم.
"

پیشنهاد سایت
- a