بازی فکری مونوپولی فکرآوران MONOPOLY

حداقل تعداد سفارش از بهر این بر

10500 امتیاز وفاداری با این محصول بدست‌آوردن میکنید

۱- فردی را انتخاب نمایید تا قوانین بازی را با صدای بلند برای همه بازیکن ها بخواند.

۲- در ابتدای بازی مونوپولی به هر یک از بازیکن ها اسکناس هایی به شرح زیر تحویل دهید.

که در مجموع به هر بازیکن مبلغ ۵۰۰ علاقه میگیرد و بقیه اسکناس ها را در جعبه بازی به عنوان بانک نگهداری نمایید.

۳- کارت های بخت را بر زده و به صورتیکه روی کارتها به سمت پایین باشند، آنها را در ربع مستطیل نارنجی رنگ بر روی صفحه بازی قرار دهید.

۴- کارت های خزانه را نیز بر بزنید و در حالیکه عارض کارتها به سمت زیر هستند، روی صفحه بازی و در مکان مستطیل آبی رنگ قرار دهید.

۵- در بازی مونوپولی ، شخصی بعنوان بانکدار انتخاب میشود. شخص بانکدار مسئولیت  ،  ،  ،  را بر عهده دارد.

بانکدار نیز می تواند در بازی شرکت داشته باشد ، اما باید پولهای خود را از موسسه اقتصادی جدا نماید.

آنباکس و تجربه بازی فکری ساختنی

بازی فکری دوئل | مناسب ترین راهنمای بازی فکری -

این بازی یکی دیگر از بازی ‌های پر تلاطم و متناسب به‌جهت کودکان و بزرگسالان می‌باشد که شما می‌توانید هنگام بازی فکری آن را نیز در لیست بازی ‌های مناسبت علاقه خودتان قرار دهید. این بازی متناسب برای کودکان پنج واحد زمان ( به صدر می‌باشد و قسم بسته ‌بندی آن مقوایی است. توجه نمایید که این بازی در واقع همان بازی برج هیجان می‌باشد که شما باید چوب‌ ها را گونه یکدیگر بچینید و بعد با پرگره کردن قدح به شما قرعه می‌افتد که کدام شماره چوب را باید از روی برج حذف کنید. توجه نمایید که موسم حذف کردن ساقه درخت مد نظر، شما باید مراقب باشید که برج شور شما نباید انهدام شود زیرا با تخریب شدن این برج هیجان شما بازنده بازی خواهید بود. این بازی علاوه‌ بر آموزش تمرکز حواس، به شما و همچنین کودکانی که در حال بازی عمل کردن با این وسیله می‌باشند کمک می‌کند تا جمعناتمام اعضای بدن خودشان را هماهنگ کنند.تمرکز حس‌ها به آن‌ ها کمک می‌کند تا از لرزیدن دست خویش جلوگیری کنند و بتوانند به ‌راحتی و بدون اصلاً مشکلی با بهترین مذهب چوب مورد نظر خودشان را از روی برج حذف کنند. توجه نمایید که هنگام بازی فکری، شما باید سعی نمایید یک بازی فکری شکیل با هیجانات بچه خودتان را اری کنید. این بازی یکی از بازی ‌هایی می‌باشد که بسیاری از کودکان با بازی کردن از آن لذت می‌برند.

دانلود بازی فکری نو | بهترین خرید بازی فکری اسباب بازی فکری کودکان از فرفرک -

بازی های تخته ای: این نوع از بازی ها اصولا از تخته و مهره تشکیل شده است. در صورتی که نوع بازی 2 نفر به بالا باشد، کودکان باید بر اساس قوانین با یکدیگر رقابت کنند و در فرم بازی علاوه بر فکر کردن، سرما و باخت را نیز تجربه می کنند.

بازی های کارتی: در این نوع از بازی ها معمولا 2 یا چند کودک در کنار هم توسط کارت های از طرف طراحی شده با یکدیگر شروع به رقابت یا همکاری می کنند.

بازی های معمایی: یک یا جند معما از پهلو طراحی شده که کودک می بایست آنها را حل کند. بازی های معمایی مهارت های تفکر و تمرکز کودک را افزایش می دهند.

بازی های حافظه ای: بازی های حافظه ای طراحی شده اند تا خاطر کوتاه مدت کودکان را افزایش دهند

بازی های فکری یک یا یک مستقل محسوب نمی شوند. بنابراین فارغ از جنسیت فرزند خود می توانید آنها را تهیه کنید.

پیشنهاد سایت
- a