کولر گازی جنرال فروش | راهنمای کنترل کولر گازی جنرال لبخندی -- با کیفیت ترین

گازی جنرال مکس 12000 اینورتر | گازی جنرال مکس اینورتر 12000

گازی جنرال فروش | راهنمای کنترل گازی جنرال لبخندی -- با کیفیت ترین

شما می توانید با کمی دقت و توجه به راحتی راهنمای تفتیش گازی جنرال لبخندی را در اختیار داشته و از این دستگاه تهویه خوشایند به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

بررسی و راهنمای ریموت گازی جنرال لبخندی

جالب است بدانید که از بهر می توانید به دفترچه راهنمای استفاده از گازی جنرال لبخندی نیز مراجعه کرده و از این طریق بهترین اطلاعات را به دست آورید. بنابراین توصیه می شود که در خرید و استفاده از گازی مذکور حتما به دفترچه راهنمای تفتیش گازی جنرال لبخندی، توجه لازم را داشته باشید.

همچنین می توانید با مراجعه به دفترچه ی مذکور، معلومات بیشتری را در خصوص نحوه ی نگهداری و نصب گازی جنرال لبخندی نیز به ید آورید. شما نیز حتما قبل از استفاده از گازی جنرال لبخندی خود، با تمام تکمه های تعبیه شده در ریموت آن آشنا شوید تا بتوانید نعیم بس را از این فناوری جدید، برای خود به ارمغان آورید.

گازی جنرال سرد و گرم | راهنمای شغل با ریموت بازرسی گازی جنرال مکس -- سال 1400

سلام عزیزم من جنرال مکس ۳۰۰۰۰۰خریدم همین دکمه را نداره فقط یه تکمه داره باد را بالا و پایین میکنه به چپ و صحیح گشت نمیکنه دوستم یه کم مصرف خریده اسپیلت اینورتر است کم مصرف است اون داشت روی ریموت از من نداره کسی هست راهنمایی بکنه ممنون میشم

درود در بعضی از ها سوئینگ چپ و صواب آراستن نشده است.

کنترل ما کلا قفل شده هر دکمه‌ایی رو میزنیم حرفه نمیکنه و درجه‌اشش روی ۳۱ کلون شده باید چیکار کنیم

سلام دمای محیط را آرم میدهد

سلام وقت بخیر کنترل گم کردیم بعد با دکمه ای‌ که داخل خود دستگاه هست اونو که میزنم روشن نمیشه بنظرتون مشکلش چیه؟ و اون دکمه رو چقدر باید فشار بدیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام وقت بخیر کنترل گم کردیم بعد با دگمه ای‌ که داخل وجود سامان هست اونو که میزنم روشن نمیشه بنظرتون مشکلش چیه؟ و اون دکمه رو چقدر باید فشار بدیم؟ ایا‌امکان داره آتش‌گرفته ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

گازی جنرال مکس ۲۴۰۰۰ r410 | بهترین افتراق گازی جنرال و اُجنرال -

گازی اُجنرال از مواد بسیار موغوب ساخته شده ولی کیفیت مواد گازی جنرال بسیار پایین‌تر است.

های اُجنرال دارای تکنولوژی اینورتر هستند ولی های جنرال این تکنولوژی را ندارند.

موتورهای اُجنرال بسیار با کیفیت‌ و پر قدرت‌تر از موتورهای جنرال است.

در ساخت گازی اُجنرال به ظرافت و زیبایی بسیار نکته‌بینی شده و از نظر قشری افزون‌تر از کولر گازی گلدهای جنرال مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد.

در جعبه گازی اُجنرال لوله‌های مسی برای برپایی راحت‌تر وجود دارد. در صندوق گازی جنرال لوله‌ای وجود ندارد و برای نصب باید لوله مناسب خریداری شود.

های اُجنرال با ۱۵ سال گارانتی خرابی موتور عرضه می‌شوند ولی های جنرال هیچ سنخ گارانتی ندارند.

از نظر عملکردی هم قرین ویژگی‌های ظاهری این ها تفاوت مازاد باهم دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

به دلیل قدرت بالای موتور های اُجنرال، توان پرتاب باد و مبلغ تولید باد سرد و گرم آن‌ها در قیاس با ‌های جنرال بسیار بیشتر است. نیز گازی‌های اُجنرال دارای قابلیت توربو هستند ولی در ‌های جنرال این قابلیت وجود ندارد.

پیشنهاد سایت
- a